فیلترهای  هیتر و هویه

هیتر و هویه از تجهیزات مهم در زمینه تعمیرات و تولیدات الکترونیکی می باشند. هیترها و هویه ها دارای تنوع بسیاری هستند و نیاز است که هنگام خرید هر یک از آنها اطلاعات درستی از هیتر و هویه و همچنین کاری که با این دستگاه ها می خواهید انجام بدهید داشته باشید.

قبلا هیتر و هویه از یکدیگر جدا بودند و نیاز بود هر یک از این دستگاه ها را بایستی بطور جداگانه خرید کرد. اما امروزه به دلیل نزدیکی کار این دستگاه ها این دو دستگاه با یکدیگر ادغام شده و یک دستگاه واحد را تشکیل می دهند. مجموعه خازن کالا برای راحتی حال کاربران این دستگاه ها، مجموعه ای از این هیترها و هویه ها را تامین کرده است که برای خرید آن می توانید از طریق درگاه این مجموعه، هیتر و هویه مربوط به خود را خرید کنید.

هیتر

هیتر دستگاهی است که توسط آن هوای گرم(داغ) تا 500 درجه سلسیوس به قطعات روی برد دمیده می شود. بیشتر استفاده از هیتر در بلند کردن یا نصب قطعات SMD می باشد. البته استفاده از هیتر کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به آنها نیز اشاره خواهیم کرد. طرز کار این دستگاه به این صورت است که از داخل آن پمپ هوا شروع به دمیدن میکند و در نوک دستگاه المنت شروع به گرم کردن هوای دمیده شده می کند. البته دمای خروجی دستگاه با توجه به نیاز کاربر قابل تغییر می باشد. این بستگی به نیاز کاربر دارد که چه دمایی را تنظیم کند.

هویه

هویه یکی از قدیمی ترین تجهیزات مربوط به الکترونیک است. از قدیم الایام هویه برای آب کردن قلع مربوط به لحیم کاری قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار میگرفته و در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد. برای خرید هویه مجموعه خازن کالا رنج زیادی از این محصول را در وب سایت خود قرار داده است که باتوجه به نیازتان می توانید ابتدا مطالعه کرده و خرید کنید.