مولتی متر و LCR متر رومیزی دارای کارت حافظه LUTRON مدل DM9972SD


دسته بندی:   مولتی متر
قیمت

ابعاد فیزیکی محصول یکی از نکات تاثیرگذار در انتخاب آن، علاوه بر در نظرگیری شرایط بر حسب نیازها، محسوب می­‌گردد. رنگ این محصول بر پایه رنگ توسی است. وزن محصول، 1450 گرم بوده که با در نظرگیری طراحی ارگونومیک آن با ابعادی 100 * 236 *  292 میلی متر، استفاده از آن، بیش از پیش آسان می­نماید.

صفحه نمایشگر LCD  در ابعاد 97 * 56 میلی­ متری با طراحی ویژه خود و با نورپردازی مناسب، قادر است تا تمامی اطلاعات را به صورت دیجیتال با وضوح 1 میلی بار در حداکثر مقدار  9999 با فونتی خوانا و قلمی درشت به نمایش بگذارد. اعلام خطا در اندازه گیری یکی دیگر از نکات قابل توجه در این وسیله است، به طوریکه در صورتی که زمان اندازه گیری بیش از حد قابل تامین توسط دستگاه باشد، بر روی صفحه نمایشگر دستگاه اعداد 1 یا 1- به نمایش گذاشته خواهد شد.

تعیین نحوه تامین انرژی این وسیله توسط کاربر صورت می­گردد. نیروی محرکه این وسیله می­ تواند توسط 6 باتری 1.5 ولتی نوع AA یا کابل آداپتور تبدیل AC/ DC تامین شود. رم یا حافظه جانبی دستگاه می­تواند از بازه میان 4 الی 32 گیگابایت بنابر کاربرد و تشخیص شما انتخاب شده و اطلاعات را به طور دستی یا به طور اتوماتیک با تنظیم Sampling time  روی عدد1 و به صورت دستی با قراردهی بر روی عدد 0 ذخیره گردند. اطلاعات ذخیره شده با در نظر گیری روز، ماه، ثانیه و ساعت ثبت، دقیق ترین ثبت اطلاعات را در بر خواهد داشت.

علاوه بر دربرگیری قابلیت چاپ میزان حداقل و حداکثر، این مقادیر قادر هستند  تا با ویژگی Recall  بر روی نشانگر نمایش داده شوند.

خصوصیات کلی
برند LUTRON -
کشور سازنده تایوان -
مدل DM-9972SD -