سرعت سنج باد لوترون مدل AM4220 با پراب فنجانی


دسته بندی:   بادسنج

لطفا پیش از ثبت سفارش و پرداخت وجه نسبت به موجود بودن این محصول با واحد فروش خازن کالا تماس بگیرید.

قیمت

سرعت سنج باد یا به اصلاح بادسنج تجهیزی برای اندازه گیری سرعت هوای متحرک می باشد. سرعت سنج باد لوترون مدل AM-4220 تجهیزی برای اندازه گیری سرعت هوای متحرک می باشد که استفاده از پراب فنجانی با اصطکاک کم موجب افزایش دقت در اندازه گیری دستگاه شده است. این سرعت سنج باد لوترون به همراه کیف حمل به بازار عرضه شده است.

استفاده از ABS در ساخت بدنه LUTRON AM-4220 باعث شده است تا علاوه بر استحکام و مقاومت بالا، وزن این سرعت سنج کاهش یافته و موجب سهولت در استفاده از این بادسنج شود . شکل فنجانی و طراحی کوچک این بادسنج پراب سرخود  و هم چنین نوع چینش کلید های روی دستگاه باعث سهولت استفاده از دستگاه با یک دست می شود.  ابعاد این بادسنج لوترون 32*40*190 میلیمتر و وزن آن در حدود 181 گرم می باشد.

ولتاژ مورد نیاز جهت راه اندازی و کارکرد این بادسنج لوترون به وسیله به وسیله چهار عدد باطری 1.5 ولت سایز AAA (ترجیحا آلکالاین) تامین می شود. سرعت سنج باد لوترون از یک صفحه نمایش LCD ابعاد 19*28 میلیمتر بهره می برد.
طراحی مبتنی بر میکرو پروسسور این بادسنج لوترون و استفاده از تراشه قدرتمند LSI موجب شده است تا دستگاه با بیشترین دقت و اطمینان اندازه گیری را انجام دهد. از دیگر ویژگی های لوترون مدل AM-4220 میتوان به : ثابت نگهداشتن مقدار اندازه گیری شده روی نمایشگر DATAHOLD، قابلیت خاموشی خودکار،حافظه مینیمم و ماکزیمم، حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 100 مقدار و ضد آب با کلاس حفاظتی IP65 اشاره کرد. این سرعت سنج باد لوترون توانایی اندازه گیری سرعت هوای متحرک با واحد m/s در بازه 0.9 تا 35 متر بر ثانیه و با رزولوشن 0.1 متر بر ثانیه ، با واحد ft/min در بازه 144 تا 6895 فوت بر دقیقه و با رزولوشن 1 فوت بر دقیقه ، با واحد km/h در بازه 2.5 تا 126 کیلومتر بر ساعت و با رزولوشن 0.1 کیلومتر بر ساعت ، با واحد MPH در بازه 1.6 تا 78.2 مایل بر ساعت و با رزولوشن 0.1 مایل بر ساعت و همچنین با واحد knots در بازه 1.4 تا 68 گره دریایی و با رزولوشن 0.1 knots را دارد.

مشخصات کلی
برند LUTRON -
کشور سازنده تایوان -
مدل AM4220 -
مشخصات فنی
محدوده -
محدوده سرعت باد 0.9 تا 35 متر بر ثانیه -
محدوده اندازه گیری دمای باد 0تا50 -
دقت قرائت -
نوع پروانه -